مطالب مرتبط:
حمله پهپادی حزب الله به تجهیزات جاسوسی رژیم اسراییل
واکنش کنعانی به پاسخ حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی
حمله شکست خورده پهپادی رژیم صهیونیستی به صیدا
واکنش کنعانی به پاسخ حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی
حمایت رییس مجلس نمایندگان آمریکا از اقدامات رژیم صهیونیستی پس از پاسخ حزب الله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 21:402024-08-26بين الملل

حمله پهپادی حزب الله به مقرهای لشکرهای ارتش رژیم صهیونیستی


حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی تازه تاسیس لشکر 146 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «شراگا» و مقر تازه تاسیس لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در «اییلیت هشاحر» را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

- حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی تازه تاسیس لشکر 146 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا و مقر تازه تاسیس لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در اییلیت هشاحر را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، حملات حزب الله لبنان به اهداف نظامی در شمال سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض ها و ترورهایی که دشمن در شهر مقاوم صیدا انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی با چندین پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تازه تاسیس لشکر 146 در پادگان شراگا را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان ادامه داد: رزمندگان مقاومت اسلامی در این حمله محل های موضع گیری نظامیان (دشمن) را هدف گرفتند و آن ها را به صورت دقیق مورد اصابت قرار دادند.


برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حزب الله - حزب الله لبنان - سرزمین های اشغالی - حمله پهپادی
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی حزب الله به مقرهای لشکرهای ارتش رژیم صهیونیستی

حمله پهپادی حزب الله به مقرهای لشکرهای ارتش رژیم صهیونیستی