مطالب مرتبط:
رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات 320 نفر
مشکلات قضایی 320 نفر از مراجعان دادگستری تهران رسیدگی شد
مشکلات قضایی 320 نفر از مراجعان دادگستری تهران رسیدگی شد
فارس، معین آموزش و مهارت افزایی کارشناسان رسمی دادگستری
رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری فارس خبر داد: تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تا 24 شهریور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:002024-09-09سياسي

تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای قضایی دادگستری مازندران


رییس کل دادگستری مازندران بر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات شورای قضایی استان مازندران تاکید کرد و گفت: دستگاه ها مکلف به اجرای آن هستند.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،   عباس پوریانی در سومین نشست شورای قضایی دادگستری استان با اشاره به مصوبات جلسه قبلی مبنی بر تبیین و آماده سازی بستر اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول گفت: شیوه اطلاع رسانی قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول بسیار مهم است در این راستا باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها اعم از ظرفیت صدا وسیما، کانال های فضای مجازی و نصب بنر های مختلف در شهرها، روستا ها و ادارات استفاده کرد.

رییس شورای قضایی استان افزود: هم اکنون بسیاری از قشرهای مختلف مردم از این قانون اطلاع کمی دارند یا درصورت اطلاع، ابهاماتی مطرح است که در این راستا فرمانداران، بخشداران و دهیاران و همه دستگاه هایی که در این قانون برای آنها تکالیفی دیده شد باید به اداره ثبت در اطلاع رسانی و اجرای بهتر قانون کمک کنند.

پوریانی گفت: اطلاع رسانی درست، تبیین برکات اجرای قانون، کاهش هزینه های مالیاتی و ثبتی، تسهیل امور برای مراجعان و پیش بینی تخفیفاتی برای کشاورزان در تشویق و ترغیب مردم به ثبت رسمی اسناد غیرمنقول بسیار موثر است.


برچسب ها: دادگستری مازندران - شورای قضایی استان - مازندران - دادگستری - رییس کل دادگستری مازندران - رییس شورای قضایی استان - قضایی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای قضایی دادگستری مازندران

تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای قضایی دادگستری مازندران