مطالب مرتبط:
آگاهی نداشتن از قوانین مهم ترین چالش شرکت های تعاونی
2 هزار شرکت تعاونی در سطح استان مرکزی فعالیت دارند
افتتاح نمایشگاه «ایران نوشت» با حضور بیش از صد برند ایرانی
افتتاح نمایشگاه ایران نوشت
در بررسی میدانی بازرس کل استان ایلام صورت گرفت؛ جلوگیری از افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی ملکشاهی به دلیل عدم تکمیل زیرساختها و نصب تجهیزات پزشکی/ پیشرفت فیزیکی پروژه حدود 60 درصد بوده و دارای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 08:002024-09-08سياسي

افتتاح 28 شرکت تعاونی در لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به افتتاح 28 شرکت تعاونی در هفته تعاون، برنامه های هفته تعاون را در استان تشریح کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به افتتاح 28 شرکت تعاونی در هفته تعاون، برنامه های هفته تعاون را در استان تشریح کرد.

سیدفرهاد ناصری نیا در حاشیه آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام که به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته تعاون امسال به نام تعاون ، تبلور مشارکت مردمی نامگذاری شده و بایستی برای تحقق این شعار ترویج فرهنگ کار گروهی و تعاون را بین عامه مردم به ویژه کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت و دستور کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه راه شهدا راه سعادت است و افتخار، ادامه داد: همواره باید ادامه دهنده مسیر راه شهدا باشیم و پاسداری از ارزش ها و آرمان های این عزیزان به عهده تک تک ما است.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در ادامه با بیان اینکه توسعه و مشارکت مردم در اقتصاد کشور با تعاون امکان پذیر است، افزود: در این هفته بنا بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی این بخش، همچنین مزایا و محاسن کار گروهی و کار جمعی و ترکیبی و گرایش مردم را به سمت کار جمعی و گروهی داریم.


برچسب ها: تعاون - هفته تعاون - تعاون کار و رفاه اجتماعی - شرکت تعاونی - هفته - لرستان - رفاه اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 28 شرکت تعاونی در لرستان

افتتاح 28 شرکت تعاونی در لرستان