مطالب مرتبط:
خراسان رضوی 6 درجه سردتر می شود
راهیابی16هنرمند از خراسان رضوی به جشنواره ملی هنر های تجسمی
صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی 7 شهریور 1403
محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی خراسان رضوی
محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی خراسان رضوی در دهه آخر صفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:202024-08-28اجتماعي

خراسان رضوی 6 درجه سردتر می شود


روند کاهشی دما از امروز، چهارشنبه در خراسان رضوی آغاز شده که این مورد سبب کاهش حدود 6 درجه ای میانگین بیشینه دما در خراسان رضوی خواهد شد.

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی ، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان کاهش دما در مناطق شمالی و کمترین میزان آن نیز در نواحی جنوب شرق استان خراسان رضوی احساس خواهد شد.

 آذر رضایی پور افزود:  وزش باد شدید نیز همچنان در مناطق مستعد ادامه خواهد داشت که شدت گرفتن این پدیده در مناطق غربی همراه با احتمال بروز خسارت است و موجب غبارآلود شدن کلانشهر مشهد در روز های پایانی هفته جاری نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با 14 و داورزن با 41 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین 23 تا 34 درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد 33 درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی دمای این کلانشهر فردا در گرمترین ساعات از 28 درجه فراتر نخواهد رفت.


برچسب ها: خراسان رضوی - خراسان - رضوی - مرکز پیش بینی هواشناسی - هواشناسی خراسان رضوی - پیش بینی هواشناسی - استان خراسان رضوی
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی 6 درجه سردتر می شود

خراسان رضوی 6 درجه سردتر می شود