مطالب مرتبط:
تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه نویی ادعایی دارد، سند رو کند
معرفی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال به زودی
آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش روز تولد پدرش با پیامی احساسی به زبان ترکی تبریک گفت +عکس/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال در آغوش خانواده شادش
سرمربی تاریخ ساز تیم ملی انگلیس درگذشت
نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری باقی ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 09:152024-08-27ورزشي

آخرین وضعیت جذب سرمربی تیم ملی والیبال/ توتولو همه کاره می شود؟


مذاکرات فدراسیون والیبال برای جذب یک سرمربی مطرح خارجی هنوز به سرانجام نرسیده و در این میان ممکن است یک دستیار رزومه دار برای امور فنی انتخاب شود که توتولو جدی ترین گزینه است.

- مذاکرات فدراسیون والیبال برای جذب یک سرمربی مطرح خارجی هنوز به سرانجام نرسیده و در این میان ممکن است یک دستیار رزومه دار برای امور فنی انتخاب شود که توتولو جدی ترین گزینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی والیبال ایران آخرین فرصت المپیکی شدن خود را در لیگ ملت های ملت های والیبال با مربی خارجی گمنام خود از دست داد.

ملی پوشان والیبال پس از استعفای عطایی و عملکرد ضعیفی که در انتخابی المپیک داشتند، در لیگ ملت ها هم نتوانستند به نتیجه قابل قبول برسند و در حسرت المپیک پاریس ماندند.

پس از عطایی در دوران ریاست داورزنی جلسات مختلفی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران برگزار شد؛ با رفتن داورزنی این جلسات توسط نایب رییس او همچنان ادامه پیدا کرد و پس از یک پروسه طولانی در شرایطی که همه انتظار داشتند سرمربی تیم ملی والیبال فردی نام آشنا در والیبال دنیا باشد؛ برخلاف انتظار یک مربی گمنام هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت.

موریس موتا پائز مربی فرانسوی و برزیلی گمنامی بود که با ذهنیت برنده به والیبال ایران آمد، اما در دوره مربیگری او نه تنها ت


برچسب ها: والیبال - تیم ملی والیبال - سرمربی تیم ملی والیبال - تیم ملی والیبال ایران - فدراسیون والیبال - سرمربی تیم ملی - والیبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جذب سرمربی تیم ملی والیبال/ توتولو همه کاره می شود؟

آخرین وضعیت جذب سرمربی تیم ملی والیبال/ توتولو همه کاره می شود؟