مطالب مرتبط:
دیدار رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با وزیر امور خارجه
سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح کشور به سیستان و بلوچستان
گروسی: نامه ای از رییس جمهور جدید ایران دریافت کردم؛ او موافقت کرده باید دیدار کنیم
سرلشکر سلامی انتصاب جانشین جدید رییس ستاد کل نیرو های مسلح را تبریک گفت
وزیر آموزش و پرورش با رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-02سياسي

نامه رییس کمیسیون عمران به وزیر نیرو درباره خاموشی های اخیر


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر نیرو ضمن اشاره به ناترازی برق و به دنبال آن خاموشی های اخیر، خواستار ارائه گزارشی از دلایل و ریشه های ایجاد شرایط فعلی صنعت برق و هدف گذاری های سالانه وزارت نیرو در دولت چهاردهم برای تامین برق شد.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر نیرو ضمن اشاره به ناترازی برق و به دنبال آن خاموشی های اخیر، خواستار ارائه گزارشی از دلایل و ریشه های ایجاد شرایط فعلی صنعت برق و هدف گذاری های سالانه وزارت نیرو در دولت چهاردهم برای تامین برق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس به عباس علی آبادی وزیر نیرو به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر علی آبادی وزیر محترم نیرو سلام علیکم با احترام؛ همان طور که مستحضر هستید صنعت برق یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه کشور است که تأمین پایدار آن علاوه بر رشد اقتصادی افزایش سطح رفاه اجتماعی و رضایت عمومی را به دنبال دارد، اما ناترازی عرضه و تقاضای برق که در سال جاری به میزان بی سابقه 17,500 مگاوات رسیده باعث تحمیل خاموشی های زیادی بر بخش های صنعت کشاورزی و حتی خانگی شده بطوری که خاموشی ها با عبور از مصارف، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به مصارف خانگی در عموم مراکز استان ها و شهرها رسیده است.


برچسب ها: رییس کمیسیون عمران - کمیسیون عمران مجلس - کمیسیون عمران - رییس کمیسیون - وزیر نیرو - مجلس شورای اسلامی - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس کمیسیون عمران به وزیر نیرو درباره خاموشی های اخیر

نامه رییس کمیسیون عمران به وزیر نیرو درباره خاموشی های اخیر