مطالب مرتبط:
اجرای طرح الگوی خدمت در بلوار مطهری منطقه 19
چهره جدید خیابان ولیعصر(عج) با اجرای طرح محور الگوی خدمت
استان همدان ، پیشرو در اجرای طرح اصلاح الگوی کشت 
اجرای طرح اصلاح الگوی کشت حلقه مفقوده کشاورزی استان همدان
اجرای طرح اصلاح الگوی کشت حلقه مفقوده کشاورزی استان همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:302024-09-01اجتماعي

اجرای طرح الگوی خدمت در بلوار مطهری منطقه 19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی در مسیری به طول 2 هزار و 100 متر در دو مسیر رفت و برگشت در قالب طرح الگوی خدمت انجام شده است بیان کرد: - شهردار منطقه 19 از بهسازی و مناسب سازی بلوار مطهری از محور های پرتردد ناحیه دو در قالب طرح الگوی خدمت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی در مسیری به طول 2 هزار و 100 متر در دو مسیر رفت و برگشت در قالب طرح الگوی خدمت انجام شده است بیان کرد: عملیات اجرایی بلوار مطهری در حوزه فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل ترافیک انجام و تا پایان بهسازی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت مراکز آموزشی و ورزشی مختلف در این محور و تردد بالای شهروندان، به منظور ایجاد فضایی امن و ایمن عملیات خط کشی محوری طولی 9 هزار متر و خط کشی عرضی 500 متر طول از میدان ماهان تا میدان شقایق ابتدا و انتهای بلوار، نصب تجهیزات ترافیکی، چون تابلو خطر نما، استوانه، بشکه ترافیکی، اجرای 10 مقطع بلوک عابر پیاده و 12 مورد نوشتار آهسته، مدرسه، احتیاط انجام شده است.

به گفته این مسئول از اقدامات اجرایی مهم در این محور که به منظور ساماندهی وضعیت رفیوژ میانی بلوار و سهولت تردد انجام شد می توان به عملیات لوله


برچسب ها: مسیر - خدمت - خبرگزاری - مطهری - بلوار - اجتماعی - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح الگوی خدمت در بلوار مطهری منطقه 19

اجرای طرح الگوی خدمت در بلوار مطهری منطقه 19