مطالب مرتبط:
رییس قوه قضاییه: ما امروز حاکمیت داریم؛ فقط واعظ نیستیم که نصیحت کنیم / نظام جمهوری اسلامی نسبت به دنیا و هم آخرت مردم مسئول است / ضروری است به مردم و افکار آنان احترام بگذاریم / دو قوه مجریه و قضاییه باید بر نشست های هم اندیشی خود بیفزایند / خوشبختانه آقای پزشکیان دغدغه جناحی و طیفی ن
تمام ابرقدرت های جهان مقابل نظام جمهوری اسلامی به زانو در می آیند
نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه هنر کارگزاران نظام اسلامی است
شهدای دولت نماد حقانیت نظام جمهوری اسلامی هستند
نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه هنر کارگزار نظام اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 18:052024-08-29سياسي

شکوه نظام اسلامی در گرو ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشت مردم می توان امید و نشاط در جامعه بیاورد، گفت: نمایش شکوه نظام اسلامی با ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت انجام می شود.

- شیراز- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشت مردم می توان امید و نشاط در جامعه بیاورد، گفت: نمایش شکوه نظام اسلامی با ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید ضیاالدین حزنی در همایش تجلیل از کارآفرینان و گروه های جهادی شهر شیراز و آیین آغاز عملیات اجرایی مرمت 500 واحد مسکن محرومین شهر شیراز، با بیان اینکه در نظام، مقام ها بالا و پایین می شوند، ولی مردم ثابت می مانند، گفت: باید هوای مردم را داشته باشیم، این میزهای مدیریت، امتحان ما است که باید ما را متوجه مسئولیت های ما فقر، محرومیت و عقب ماندگی ها کند و به دنبال ارزش معنوی کارها باشیم.

وی جلوگیری از مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها را یکی از نکات مهم دانست و گفت: مهیا کردن زمینه های کار و اشتغال در مناطق محروم و جلوگیری از هدر رفتن نیروی کار و ارتقای سطح امنیت پایدار، سلامت، بهداشت، کاهش شرارت و بزهکاری در مناطق محروم کشور از اهداف و اهمیت اجرای پروژه محرومیت زدایی در قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه است.


برچسب ها: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه - قرارگاه محرومیت زدایی - محرومیت زدایی سپاه - نظام اسلامی - محرومیت زدایی - نشاط در جامعه - محرومیت
آخرین اخبار سرویس:

شکوه نظام اسلامی در گرو ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت است

شکوه نظام اسلامی در گرو ترمیم خرابی ها و آبادانی مملکت است