مطالب مرتبط:
معرفی هیات های انتخاب و داوری جشنواره آسمان
معرفی هیئت های انتخاب و داوری جشنواره آسمان
داوران جشنواره آسمان معرفی شدند
داوران جشنواره آسمان معرفی شدند + اسامی
معرفی دستگاه های اجرایی منتخب در جشنواره شهید رجایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 12:202024-08-29فرهنگي

معرفی هیات های انتخاب و داوری جشنواره آسمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» به دبیری فیلمساز مهابادی ابراهیم سعیدی، با رویکرد هنری و گردشگری و با هدف معرفی پتانسیل های بومی و محلی، - هیات های داوری و انتخاب اولین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان به دبیری فیلمساز مهابادی ابراهیم سعیدی، با رویکرد هنری و گردشگری و با هدف معرفی پتانسیل های بومی و محلی، در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در روز های 18 تا 21 شهریور 1403 همزمان با روز ملی سینما در محل پلازای میدان منگوران و مجموعه حوضخانه رستم بیگ شهر مهاباد به صورت روباز برگزار خواهد شد.

آثار این جشنواره را در بخش فیلم سالم صلواتی، شیلان سعدی و پژمان علیپور، در بخش فیلمنامه توفیق امانی، جلال نصیری و تریفه کریمیان به عنوان اعضای هیات انتخاب به مرحله داوری معرفی کرده اند.

همچنین قضاوت و داوری آثار جشنواره در بخش فیلم را احمد الستی، احمد ضابطی جهرمی و سیف الله صمدیان، در بخش فیلمنامه محمد گذرآبادی، جابر قاسمعلی و خسرو سینا و انتخاب و داوری بخش عکس را مجید سعیدی، مهرداد اسکویی و جمشید فرج وند فردا به عهده دارند.


برچسب ها: فیلم - فیلمنامه - جشنواره - معرفی - آسمان - برگزار - مهاباد
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات های انتخاب و داوری جشنواره آسمان

معرفی هیات های انتخاب و داوری جشنواره آسمان