مطالب مرتبط:
آتش سوزی مراتع اسدآباد مهار شد
مهار کامل آتش سوزی مراتع قوشاداغ اهر
مهار آتش سوزی مراتع و جنگل های «فیروزآباد» کرمانشاه
رشیدی: هنوز آتش سوزی مراتع و جنگل های «فیروزآباد» کرمانشاه مهار نشده است
مهار آتش سوزی در منطقه جنگلی اهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 17:302024-09-07اجتماعي

مهار آتش سوزی مراتع اسدآباد


معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان گفت: آتش سوزی در مراتع حاشیه منطقه حفاظت شده آلمابلاغ اسدآباد پس از ساعت ها تلاش مهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ، مهدی صفی خانی با بیان اینکه وسعت آتش سوزی رخ داده هنوز مشخص نبوده و در حال برآورد آن هستیم، افزود: آتش وسعت زیادی از مناطق پیرامونی منطقه حفاظت شده آلمابلاغ به همراه بخشی این منطقه حفاظت شده را فرا گرفته بود.

او گفت: هماهنگی بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست، تلاش محیط بانان و کمک مردم بومی منطقه به همراه بهره گیری از تجهیزات نوین از جمله دمنده موجب تسریع در مهار دامنه آتش شد.

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان افزود آتش سوزی در منطقه حفاظت شده آلمابلاغ چند نوبت خاموش شد چرا که پس از هر نوبت خاموشی دوباره شاهد حریق در مناطق کور و دور دست بودیم.

صفی خانی تصریح کرد: تیم های حاضر در صحنه پس از خاموش کردن یک قسمت از مراتع و منقه حفاظت شده سراغ بخش دیگری می رفتند برخی مواقع دوباره آتش سوزری شروع شده و کار محیط بانان و افراد حاضر در محل را سخت و دشوار می کرد.

او گفت: با توجه به پستی بلندی زمین رسیدن به محل آتش سوز و مهار ان کمی دشوار بود به ویژه اینکه وزش باد نیز به دامنه آتش سوزی افزوده بود.


برچسب ها: منطقه حفاظت شده - اداره کل حفاظت محیط زیست - منطقه حفاظت - حفاظت محیط زیست - حفاظت - حفاظت شده - آتش سوزی
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مراتع اسدآباد

مهار آتش سوزی مراتع اسدآباد