مطالب مرتبط:
کشف 45 سرقت و دستگیری سارقان حرفه ای در بوکان
نگاه فلسفی «امتداد» به مجموعه جیمز باند
نگاه فلسفی «امتداد» به مجموعه جیمز باند
پسر و نوه پزشکیان با بنر تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز/ تصاویر
پسر و نوه پزشکیان با بنر تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز/ تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 23:102024-08-23حوادث

دستگیری باند سارقان 30 میلیاردی در تبریز


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل در تبریز و کشف 19 فقره سرقت در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل در تبریز و کشف 19 فقره سرقت در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر تبریز، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت با استفاده از روش های علمی و تخصصی نهایتاً سرنخ هایی از دست داشتن یک باند سه نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند، مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.

وی مطرح کرد: در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد متهمان از یکی استان های مرکزی کشور برای سرقت به شهرستان تبریز آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود بلافاصله از استان خارج می شوند که پس اخذ نیابت قضایی متهمان را با اقدامات پیچیده و تلاش های شبانه روزی در یکی از استان های مرکزی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - فرمانده انتظامی استان - استان آذربایجان شرقی - سارقان - فرمانده انتظامی - پلیس آگاهی - دستگیری
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان 30 میلیاردی در تبریز

دستگیری باند سارقان 30 میلیاردی در تبریز