مطالب مرتبط:
ادعای گروسی: برنامه هسته ای ایران بزرگ ترین خطر بالقوه است
گروسی به کورسک می رود
افزایش بی سابقه رقابت هسته ‎ای در جهان؛ گروسی هشدار داد
نیروگاه خورشیدی کارخانه سیمان اردستان وارد مدار شد
نیروگاه های حرارتی توان جبران کمبود 17 هزار مگاواتی برق را دارند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 02:002024-08-26بين الملل

گروسی به نیروگاه هسته ای کورسک می رود


رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) قصد دارد امروز سه شنبه از نیروگاه هسته ای کورسک و شهر اقماری آن «کورچاتوف» بازدید کند تا شخصا وضعیت منطقه را ارزیابی کند.

- رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) قصد دارد امروز سه شنبه از نیروگاه هسته ای کورسک و شهر اقماری آن کورچاتوف بازدید کند تا شخصا وضعیت منطقه را ارزیابی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پیشتر گفته بود که نیروهای مسلح اوکراین در شب 22 و 23 آگوست تلاش کرده اند به نیروگاه هسته ای کورسک حمله کنند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که روسیه در ارتباط با تحریکات رژیم کی یف علیه نیروگاه زاپوریژیا و کورسک در تماس نزدیک با دبیرخانه آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

گروسی در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به وضعیت خطیر منطقه، من شخصاً مأموریت آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در نیروگاه هسته ای کورسک (KNPP) در فدراسیون روسیه را هدایت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین تصریح کرد که گروسی از نیروگاه کورسک و شهر کورچاتوف بازدید خواهد کرد.


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - نیروگاه هسته ای - آژانس بین المللی - نیروگاه - بین المللی - انرژی اتمی
آخرین اخبار سرویس:

گروسی به نیروگاه هسته ای کورسک می رود

گروسی به نیروگاه هسته ای کورسک می رود