مطالب مرتبط:
17 نقطه در آذربایجان غربی میزبان آیین جاماندگان پیاده روی اربعین شد
مسیرها و برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین در آذربایجان غربی
محدودیت های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان
اجتماع جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در امامزاده اسماعیل اردستان
خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی برای پیاده روی جاماندگان اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 10:252024-08-23سياسي

17 نقطه در آذربایجان غربی میزبان آیین جاماندگان پیاده روی اربعین شد


مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در بیش از 17 نقطه با طول مسیر حدود 50 کیلومتر در سطح استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد ، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در این پیاده روی، بیش از 110 موکب برای پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی ویژه خانواده ها، نوجوانان، جوانان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) آماده و مهیا شده است.

حجت الاسلام رحمان خضرلو اظهار کرد: پیاده روی و اجتماع جاماندگان اربعین حسینی (ع) به صورت مردمی و با مشارکت تمامی دستگاه ها، سازمان های دولتی، تشکل ها و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار و شهید پرور مردم استان دراین پیاده روی گفت: مسیر حرکت و اجتماع مردم ارومیه از میدان شهدا تا مزار شهدای باغ رضوان، خوی از میدان ولیعصر تا گلزار شهدا، چالدران از مسجد صاحب الزمان تا مقبره سید صدر الدین، ماکو از مسجد محله تازه تا مسجد جامع، تکاب از خیابان انقلاب مقابل شهرداری تا مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و سلماس از فلکه یادبود تا گلزار شهدا خواهد بود.

حجت الاسلام خضرلو ادامه داد: پیاده روی جاماندگان اربعین در میاندوآب نیز از حوزه علمیه خواهران تا مزار شهدای گمنام، نقده از روبروی شهرداری (میدان امام خمینی فلکه شهردا


برچسب ها: پیاده روی - آذربایجان غربی - جاماندگان اربعین - آذربایجان - پیاده - اداره کل تبلیغات اسلامی - استان آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

17 نقطه در آذربایجان غربی میزبان آیین جاماندگان پیاده روی اربعین شد

17 نقطه در آذربایجان غربی میزبان آیین جاماندگان پیاده روی اربعین شد