مطالب مرتبط:
اولین سفر استانی وزیر جهاد کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی وارد مشهد شد
ورود سازمان بازرسی به تاخیر در تعیین و ابلاغ قیمت و نحوه خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی فردا پنجشنبه (8 شهریور 1403) به مشهد مقدس سفر می کند
وزیر جهاد کشاورزی وارد مشهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 11:352024-08-29اقتصادي

هشدار سازمان بازرسی کل کشور به وزیر جهاد کشاورزی


سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تأخیر در تعیین و ابلاغ قیمت خرید تضمینی گندم و برنج سال زراعی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بازرسی کل کشور پیرامون تأخیر در تعیین و ابلاغ قیمت خرید تضمینی گندم و برنج سال زراعی جدید به وزیر جهاد کشاورزی و رییس شورای قیمت گذاری هشدار داد.

در نامه معاون تولیدی سازمان بازرسی کل کشور آمده است: علی رغم تأکید قانون گذار در قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و تأکید بند 1-2 ذیل جز الف ماده (1) و تبصره های 2 و 3 ماده واحده قانون مذکور و با وجود نزدیک شدن به پایان فصل زراعی سال جاری و پایان مهلت تعیین شده، همچنان قیمت و نحوه خرید تضمینی محصولات گندم و برنج تعیین و ابلاغ نشده است.

وی در این نامه تأکید کرده است که با توجه به راهبردی بودن محصولات گندم و برنج در کشور؛ تعیین قیمت خرید تضمینی و اجرای سیاست های حمایتی؛ می تواند ضمن تأثیر بر سطح زیر کشت و میزان تولید در سال آتی، موجب رعایت برنامه الگوی کشت محصولات کشاورزی و به تبع آن تسهیل در امر تأمین پایدار امنیت غذایی و نیل به خودکفایی در تولید محصولات گندم و برنج شود.

در پایان نامه تصریح شده است: برای جلوگیری از آثار سو تعلل در اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی؛ باید تصمیمات مقتضی با فوریت اندی


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بازرسی - وزیر جهاد کشاورزی - خرید تضمینی - قیمت خرید تضمینی گندم - جهاد کشاورزی - خرید تضمینی گندم
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان بازرسی کل کشور به وزیر جهاد کشاورزی

هشدار سازمان بازرسی کل کشور به وزیر جهاد کشاورزی