مطالب مرتبط:
هشدار طوفان در جنوب شرق ایران
هواشناسی برای وزش باد شدید در خراسان جنوبی هشدار داد
هشدار نایب رییس فدراسیون به پرسپولیس
هواشناسی برای طوفان در خراسان جنوبی هشدار داد
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 20:302024-08-31اجتماعي

شناگران به پیام های هشدار توجه کنند


گرمای هوا همواره افراد را برای شنا در رودخانه یا دریا وسوسه می کند، گرچه متاسفانه گاهی افراد به شوق شنا دل به دریا می زنند اما به دلیل عدم مهارت بازگشتی ندارد، - لذا شناگران باید به پیام های هشدار توجه کنند، از دمای آب، عمق و جریان آب مطلع شوند و وقتی ناجی غریق نیست شنا نکنند.

گرمای هوا علاوه بر مردم بومی استان، مسافران و گردشگران را برای شنا در رودخانه یا دریا وسوسه می کند، گرچه متاسفانه گاهی افراد به شوق شنا دل به دریا و تن به آب می زنند اما به دلیل عدم مهارت بازگشتی ندارد و گاهی این لذت چند ساعته منجر به تلخ کامی برخی خانواده ها می شود.

شنا تفریحی که روزهای بلند و گرم تابستان را دلچسب می کند، خصوصا در گیلان با وجود رودخانه های جاری و دریای کاسپین وسوسه آبتنی و شیرجه در امواج، مرهمی بر عطش گرمای تابستان است.

گرمای هوا علاوه بر مردم بومی استان، مسافران و گردشگران را برای شنا در رودخانه یا دریا وسوسه می کند، گرچه متاسفانه گاهی افراد به شوق شنا دل به دریا می زنند اما به دلیل عدم مهارت بازگشتی ندارند و گاهی این لذت چند ساعته منجربه تلخ کامی برخی خانواده ها می شود.

آمار مغروقان و فوتی های ناشی از غرق شدگی در دریا و رودخانه ها نشان می دهد که برخی شناگران بیش از حد به توانایی شان اعتماد دارند در حالیکه خاطره ای تلخ و تاسف بار را ب


برچسب ها: رودخانه - گرمای هوا - دریا - مردم بومی - گردشگران - افراد - مسافران
آخرین اخبار سرویس:

شناگران به پیام های هشدار توجه کنند

شناگران به پیام های هشدار توجه کنند