مطالب مرتبط:
مدل ارتباط مردمی امام حسن عسکری چگونه بود؟
پزشکیان: از مهمان نوازی و ارتباط رییس اقلیم کردستان قدردانی می کنیم
علی نصیریان مسیر تئاتر ایران را تغییر داد/ ارتباط با تماشاگر اوج هنرنمایی او بود
ممنوعیت فعالیت یک مرکز اسلامی دیگر در آلمان به خاطر ارتباط با حماس
مدل ارتباط مردمی امام حسن عسکری (ع) چگونه بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 10:502024-09-16فرهنگي

همایون اسعدیان: ارتباط حسی را در سینما گم کرده ایم


در بسیاری از فیلم های مان ارتباط عاطفی مان با مخاطب قطع شده است.

چه زمانی که می خواهیم درام ایجاد کنیم و چه زمانی که می خواهیم مخاطب را بخندانیم و چه حتی زمانی که می خواهیم به نام فیلم جنگی، - همایون اسعدیان گفت: در بسیاری از فیلم های مان ارتباط عاطفی مان با مخاطب قطع شده است.

چه زمانی که می خواهیم درام ایجاد کنیم و چه زمانی که می خواهیم مخاطب را بخندانیم و چه حتی زمانی که می خواهیم به نام فیلم جنگی، موقعیت اکشن ایجاد کنیم، نمی توانیم.

این ارتباط حسی را در سینما گم کرده ایم.

این کارگردان و فیلم نامه نویس باسابقه سینما و عضو هیأت انتخاب و داوری بخش فیلم هفتادمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان قزوین- راژیا، در گفت وگو با ایسنا درباره نسبت خود با سینمای کوتاه توضیح داد: من فعالیت سینمایی ام را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کردم و در آن زمان هم ما فیلم کوتاه می ساختیم.

البته فیلم کوتاهی که آن زمان با دوربین های 8 میلی متری می ساختیم، تفاوت بسیاری با فیلم های کوتاه امروز داشت.

وی ادامه داد: آن زمان شما یک کاست 2.

5 دقیقه ای 8 میلی متری در اختیار داشتید که اصطلاحا ری ورسال بود و امکان کپی از آن وجود نداشت.

اگر در مونتاژ بخشی از آن آسیب می دید و یا پاره می شد، همه چیز تمام می شد! قشنگی اش هم شاید برای مان همین بود که هر بار دل توی


برچسب ها: سینما - زمانی - فیلم - زمان - همایون اسعدیان - ارتباط - ارتباط عاطفی
آخرین اخبار سرویس:

همایون اسعدیان: ارتباط حسی را در سینما گم کرده ایم

همایون اسعدیان: ارتباط حسی را در سینما گم کرده ایم