مطالب مرتبط:
کیوسک های پایتخت کاهش می یابد
غلظت آلاینده های هوای پایتخت رو به کاهش است
کاهش 62 همتی بدهی های شهرداری پایتخت
لزوم تعیین تکلیف ثبت نام اتباع در مدارس پایتخت و کاهش بار ترافیکی در مهر ماه
یک آمار نگران کننده از محل سکونت پایتخت نشینان/ 8 میلیون تهرانی در بافت های فرسوده اقامت دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 12:302024-09-15اقتصادي

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد


همزمان با دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح کاهش کیوسک های پایتخت با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

- همزمان با دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح کاهش کیوسک های پایتخت با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و دومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت طرح کاهش تعداد کیوسک های تهران با بیان اینکه در یک فوریتی که دریافت شده قرار بر این است که در بودجه امسال تعداد دو درصد در سال از کیوسک ها کاسته شود، افزود: افزایش کیوسک ها اکیداً ممنوع است و باید تعداد آن کاهش یابد؛ البته بنده پدیده جدیدی دیده ام که به جای کیوسک کانتینری را مستقر می کنند و مغازه سیار راه می اندازند.

چمران با بیان اینکه با خیابان های شلوغ و معابر تنگ، دیگر جایی برای کیوسک ها نیست، تصریح کرد: قرار بر این شد در بودجه هم دیده شود که کیوسک داران آسیب نبینند اما تعداد کیوسک ها کاهش پیدا کند.

وی با اعلام اینکه تعدادی از کیوسک ها نیز در پارک ها مستقر هستند که مشخص نیست چه تعداد بوده و با کجا در ارتباط هستند، یادآور شد: مطالعات آن در حال انجام است و این کیوسک ها در حال احصاست.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - کیوسک - شورای اسلامی - یک فوریت - شهر تهران - رییس شورای اسلامی شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد