مطالب مرتبط:
افزایش هزینه های نظامی اسراییل بعد از جنگ غزه
اسراییل کابوس عمان شد/ صلح ساز خاورمیانه در کشاکش ایران و آمریکا
عضدی: رفع تخاصم میان ایران-آمریکا فعلا ممکن نیست/ اسراییل، مهم ترین مانع در بهبود رابطه تهران و واشنگتن است/ با ریاست جمهوری هریس شاهد توافق های موردی خواهیم بود / یک رییس جمهور جمهوری خواه می تواند سطح رابطه ایران-آمریکا را تغییر دهد
افزایش هزینه های نظامی اسراییل بعد از جنگ غزه
رسانه عبری: با مرگ اسرای اسراییل دکترین فشار نظامی هم مُرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-04بين الملل

پنتاگون: تهدید پاسخ نظامی ایران به اسراییل پابرجا است و آن را جدی می گیریم


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری به سوالی درباره ارزیابی آمریکا از سطح تهدید پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی در پی اقدام تروریستی آن در به شهادت رساندن رییس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران پاسخ داد.

- سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری به سوالی درباره ارزیابی آمریکا از سطح تهدید پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی در پی اقدام تروریستی آن در به شهادت رساندن رییس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاتریک رایدر ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک نشست خبری گفت که هنوز تهدید پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی وجود دارد.

مقامات ایران در پی ترور و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه، رییس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران از سوی رژیم صهیونیستی که مصداق تروریسم برون مرزی در خاک ایران بود، وعده مجازات علیه رژیم صهیونیستی را دادند.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران درباره رایزنی خود با همتایان اروپایی درباره حق ایران برای پاسخ به این اقدام تروریستی و متجاوزانه گفته بود: اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی ماند و جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود را به صورت دقیق، حساب شده و مدیریت شده و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد لازم خواهد داد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - وزارت دفاع آمریکا - صهیونیستی - سخنگوی وزارت - آمریکا - ایران - وزارت دفاع
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: تهدید پاسخ نظامی ایران به اسراییل پابرجا است و آن را جدی می گیریم

پنتاگون: تهدید پاسخ نظامی ایران به اسراییل پابرجا است و آن را جدی می گیریم