مطالب مرتبط:
اطلاعیه مهم از ساعت کار ادارات و بانک ها از شنبه 17 شهریور
بخشنامه ساعت کاری ادارات خوزستان ابلاغ شد
ساعت کار ادارات از شنبه عادی می شود
تغییر ساعت کار ادارات از امروز 15 شهریور 1403 اجرا شد
بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات خوزستان ابلاغ شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 09:202024-09-06سياسي

اعلام ساعت کار ادارات در خوزستان


، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور زمان فعالیت اداری دستگاه های اجرایی در استان از تاریخ 17 شهریور 1403 به حالت قبل برگشته است.

حجت الله دهدشتی افزود: بر این اساس ساعت آغاز به کار ادارات از تاریخ 17 شهریور ساعت 7 و ساعت خاتمه کار 15:45 اعلام می شود.

ساعت آغاز به کار مراکز آموزش عالی پژوهشی و بخش های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه ها و بیمارستان ها ساعت 8 خواهد بود.

مراکز امدادی، مراکز بهداشتی و بخش های ارائه دهنده خدمات عمومی، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری و آتش نشانی ها موظف هستند در خصوص کارکنان شاغل در حوزه اداری بر اساس این بخشنامه و در خصوص سایر کارکنان طبق روال قبل و ضوابط مربوطه نوبت کاری نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

زمان فعالیت بانک ها بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی بانک ها است.

کارکنانی که از قانون کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص و حمایت از حقوق معلولان استفاده می کنند از تاریخ 17 شهریور ماه 1403 از مزایای قوانین کاهش ساعت کار بهره مند می شوند.

همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل هستند و فرزند محصل در مقطع پیش دبستانی و دبستان دارند دستگاه های


برچسب ها: ساعت - سازمان اداری و استخدامی - کارکنان - زمان فعالیت - آغاز به کار - شورای هماهنگی بانک ها - درمان و آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ساعت کار ادارات در خوزستان

اعلام ساعت کار ادارات در خوزستان