مطالب مرتبط:
هشدار مدیریت بحران استانداری البرز به کشاورزان / کاهش دما در پیش است    
هشدار سطح زرد و پیش بینی کاهش پنج درجه ای دما و گردوخاک برای البرز
مدیریت بحران فیروزکوه هشدار صارد کرد
هشدار نسبت به رگبارو کاهش دما در 21 استان/ احتمال طوفان گرد و خاک در 15 استان
هشدار نسبت به رگبارو کاهش دما در 21 استان | احتمال طوفان گرد و خاک در 15 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-14اجتماعي

هشدار مدیریت بحران البرز درباره کاهش دما


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی و کاهش پنج درجه ای دما از کشاورزان استان خواست برای پیشگیری از خسارت اقدامات لازم را انجام دهند.

- کرج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی و کاهش پنج درجه ای دما از کشاورزان استان خواست برای پیشگیری از خسارت اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی مهرور اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی با گذر امواج ناپایدار کم دامنه و ضعیف سطوح میانی از منطقه البرز مرکزی از امروز شاهد کاهش دما در بعضی ساعات وزش باد لحظه ای، بارش پراکنده و ساعتی و احتمال رعد و برق در استان خواهیم بود.

وی گفت: با کاهش دما احتمال سرمازدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی به ویژه در مناطق کوهستانی استان طی امروز و فردا وجود دارد.

مهرور اضافه کرد: زهکشی و پاکسازی مسیر آب باغات، عدم انجام آبیاری، محلول پاشی و سمپاشی با توجه به پیش بینی بارش، محافظت از سازه ها در برابر باد شدید، تسریع در انتقال محصولات برداشت شده به مکان های مسقف، کنترل دما و رطوبت انبارها با توجه به افزایش رطوبت، جهت جلوگیری از خسارت بیماری های قارچی، بسته نگهداشتن دریچه های گلخانه ها در هنگام وزش باد و بارش، جلوگیری از نفوذ روان آب به داخل سالن های پرورشی، تنظیم دریچه


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - استان - بحران استانداری - استانداری البرز - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران البرز درباره کاهش دما

هشدار مدیریت بحران البرز درباره کاهش دما