مطالب مرتبط:
توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد
کشف 8 کیلو هرویین در مرز تایباد
کشف 238 بسته مخدر شیشه در هنگ مرزی تایباد
توقیف کامیون حامل بار قاچاق در دلیجان
( ویدئو) سرعت عمل بی نظیر چند کارگر برای جلوگیری از فاجعه و انفجار تریلی سوخت بر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-07حوادث

توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا بیان داشت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، - فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف بیش از 150 کیلوگرم مواد مخدر شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا بیان داشت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان 17 شهریور هنگ تایباد به یک دستگاه تریلی که قصد ورود به کشور را داشت مظنون و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان پس از توقف تریلی در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو، تعداد 238 بسته مواد مخدر به وزن 151 کیلو و 450 گرم از نوع شیشه را که به طرز بسیار ماهرانه ای در تریلی جا ساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به دستگیری راننده تریلی تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان باعث شد تا از ورود این محموله مواد مخدر به عمق خاک کشور جلوگیری شود، لذا خودرو توقیفی به همراه متهم دستگیر شده و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها: مواد مخدر - فرمانده مرزبانی - مواد - مرزبانان - مخدر - برخورد قاطع - مرزبانی
آخرین اخبار سرویس:

توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد

توقیف تریلی حامل شیشه در مرز تایباد