مطالب مرتبط:
تصاویر/موکب شهدای انتظامی خراسان شمالی جهت خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)
30 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران خراسان شمالی پرداخت شد
اماکن ورزشی خراسان شمالی در روزهای پایانی ماه صفر تعطیل است
عزم مسوولان خراسان شمالی برای تکمیل طرح های نیمه تمام
30 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران خراسان شمالی پرداخت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 08:402024-09-01اقتصادي

بیش از 3100 بازرسی از مراکز عرضه در خراسان شمالی


از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3100 مورد بازرسی از واحد های صنفی و مراکز توزیع و عرضه در راستای حمایت از مصرف کننده انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: در بازدیدها یی که توسط کارشناسان اداره کل استاندارد انجام می شود، چنانچه کالا های مشمول مقررات استاندارد اجباری موجود در سطح بازار و واحد های خدماتی فاقد علامت استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از استاندارد باشند، فرآورده های مربوطه توقیف و با تولید کنندگان و عرضه کنندگان مطابق قوانین و مقررات جاری سازمان اقدام خواهد شد.

محمد خوران با بیان اینکه عرضه کالا و ارائه خدمات غیر استاندارد، تضییع حقوق مصرف کننده است، افزود: در سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد استان، عزم جدی برای مقابله با کالا ها و خدمات بی کیفیت وجود دارد و با هرگونه اهمال در این زمینه اقدام می شود.

همه محصولات تولید داخلی که مشمول رعایت استاندارد اجباری هستند، ملزم به درج کد ده رقمی منحصر به فرد در زیر نشان استاندارد روی بسته بندی کالا می باشند که با ارسال این کد به سامانه پیامکی 10001517، اطلاعاتی شامل نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت پروانه کاربرد علامت استاندارد و تاریخ انقضای آن به مصرف کنندگان اعلام می شود.


برچسب ها: استاندارد - خراسان شمالی - سازمان ملی استاندارد ایران - مصرف کننده - سازمان ملی استاندارد - خراسان - حمایت از مصرف کننده
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3100 بازرسی از مراکز عرضه در خراسان شمالی

بیش از 3100 بازرسی از مراکز عرضه در خراسان شمالی