مطالب مرتبط:
قالیباف: اجازه نمی دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود
قالیباف: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود/ نظارت با ترساندن مدیر متفاوت است/ نباید به دنبال حل تمامی مسائل و تعیین تکلیف آنها در تهران باشیم
قالیباف: باید برنامه هفتم توسعه را میثاق ملی بدانیم/ به هیچ وجه اجازه نمی دهیم هیچ تصمیمی خارج از این مدار گرفته شود
قالیباف: اجازه نمی دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود
به هیچ وجه اجازه نمی دهیم تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 14:152024-09-19سياسي

قالیباف: اجازه نمی دهیم تصمیمی خارج از برنامه هفتم گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 29 شهریور) در نشست شورای اداری مشترک شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با تبریک هفته وحدت و 17 ربیع الاول میلاد حضرت محمد (ص) گفت: باعث خرسندی است که به استان شهیدپرور، ولایتمدار و نامدار اصفهان سفر کردم و در جمع مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل که نمادی از تمدن، فرهنگ و سرآمدان شعر، ادب و فلسفه است حضور یافتم.

امیدواریم بتوانیم گامی به جلو برداریم و این وظیفه ما است و جمهوری اسلامی و شهدا این انتظار را از ما دارند و البته ما نیز لحظه ای از این کار غفلت نخواهیم کرد.

وی افزود: به عنوان یک رزمنده و خادم مردم تأکید دارم که باید فرهنگ نحوه مدیریت مان در سطوح و مسائل مختلف کشور را اصلاح کنیم؛ این مهم در بخش اداری و مدیریت مسائل مهم تر از هر بخش دیگری است.

  قالیباف با اشاره به مشکلات این دو شهرستان و مطالبات مدیران آن با بیان اینکه نحوه مدیریت مشکلات یکی از موضوعات اصلی است که باید دنبال شود گفت: به عنوان نماینده مردم مشکلات شما را حتماً پیگیری و دنبال می کنیم و معتقدم در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل ظرفیت های خوبی وجود دارد که به سرعت می توان وضعیت را متحول کرد.


برچسب ها: آران و بیدگل - قالیباف - رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - محمدباقر قالیباف - میلاد حضرت محمد - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اجازه نمی دهیم تصمیمی خارج از برنامه هفتم گرفته شود

قالیباف: اجازه نمی دهیم تصمیمی خارج از برنامه هفتم گرفته شود