تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی چهارمحال و بختیاریدر بازدید از این مجتمع ها شاخص های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع ها مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد. وی افزود: مجتمع های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند. معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال بختیاری گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه های استان را فراهم کرده اند. حسینی راد یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان دهه پایانی صفر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می توانند به سامانه تلفنی و اپلیکیشن 141 مراجعه کنند. برچسب ها: خدمات - خدماتی - نظارت - رفاهی - زائران - چهارمحال و بختیاری - چهارمحال |
آخرین اخبار سرویس: |