مطالب مرتبط:
پاپ فرانسیس انتخابات آمریکا را گزینش میان بد و بدتر دانست/ رهبر کاتولیک های جهان از برنامه ترامپ برای اخراج مهاجران و حمایت کامالا هریس از سقط جنین انتقاد کرد/ کاتولیک ها باید رای دهند؛ رای ندادن زشت است
جزییات تولید و مصرف گاز تا سال 1420/کاهش 580 میلیون مترمکعبی تولید گاز کلید می خورد؟
تاثیر مستقیم آسم بر سقط جنین زنان
عوارض سقط خودخواسته جنین
عوارض سقط خودخواسته جنین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 08:202024-09-16پزشكي

جزییات دستورالعمل مصرف داروی سقط جنین


سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی اقتصادی سازمان غذا و دارو، اقدامات سازمان غذا و دارو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزیتا نبی زاده، با اشاره تأکیدات رهبری و جدیت وزیر بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: دستورالعمل توزیع و مصرف داروی سقط جنین توسط این سازمان به عنوان داروی موجد سقط در کشور، تهیه و تدوین و ابلاغ شده است.

وی افزود: چک لیست نحوه اجرای دستورالعمل و گزارش مشروح چک لیست و ابلاغ آن به دانشگاه ها به منظور پایش اجرای دستورالعمل توزیع و مصرف داروی سقط جنین تهیه شد.

سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی اقتصادی سازمان غذا و دارو با اشاره به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی پایش نحوه اجرای دستورالعمل توزیع و مصرف داروی سقط جنین در راستای اجرای ماده 58 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تصریح کرد: ثبت اطلاعات داروی سقط جنین در سامانه TTAC به معاونین غذا و داروی سراسر کشور به منظور نظارت بر توزیع و رصد دقیق زنجیره تأمین داروی میزوپروستول ابلاغ شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت کنترل عرضه و توزیع داروی سقط جنین، خاطرنشان کرد: تهیه پیش نویس بازنگری دستورالعمل میزوپروستول (ابلاغی 1399) بر اس


برچسب ها: دستورالعمل - سازمان غذا و دارو - قانون حمایت از خانواده - دارو - سقط جنین - غذا و دارو - داروی
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستورالعمل مصرف داروی سقط جنین

جزییات دستورالعمل مصرف داروی سقط جنین