مطالب مرتبط:
آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس
فعالیت سامانه ثبت کتب درسی تا 31 شهریور/ دانش آموزان جامانده تا چه زمانی برای ثبت سفارش کتابهای درسی فرصت دارند؟
سامانه سخا چیست؟/ راهنمای تصویری ثبت نام در سخا
فعالیت سامانه ثبت کتب درسی تا 31 شهریور
نرخ نامه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در شهر اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 08:002024-08-28اجتماعي

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند در سنندج تمدید شد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تمدید ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تا 10شهریورماه جاری خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 300نفر از اولیای دانش آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر سنندج ثبت کرده اند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تمدید ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند تا 10شهریورماه جاری خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 300نفر از اولیای دانش آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر سنندج ثبت کرده اند.

حمید خضری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه در سال تحصیلی 1404-1403، اظهار کرد: بر اساس ماده 27 آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران و به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین باید تا ابتدای 10 شهریور ماه پس از اطلاع رسانی مدارس، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری ها و همچنین والدینی که با توجه به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان خود موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده اند، زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس که تا آخر خرداد تعیین شده بود تا 10 شهریور سال جاری تمدید شد.


برچسب ها: سامانه سپند - سازمان حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل - سرویس مدارس - دانش آموزان - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند در سنندج تمدید شد

ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند در سنندج تمدید شد