مطالب مرتبط:
ضرب الاجل یک ماهه دادگستری مازندران برای تکمیل طرح فاضلاب شهری جویبار
ضرب العجل یک ماهه قضایی برای تکمیل پروژه فاضلاب جویبار
رییس جدید دادگستری شهرستان مهر معرفی شد
دیدار رییس دادگستری و استاندار زنجان
دیدار رییس کل دادگستری استان با استاندار آذربایجان غربی 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 10:102024-08-29اجتماعي

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار


رییس کل دادگستری مازندران با تعیین ضرب الاجل یک ماهه، به مدیرعامل آب و فاضلاب استان دستور داد اقدامات لازم را در خصوص تکمیل پروژه فاضلاب شهری در یکی از خیابان های جویبار و حل مشکلات پیش آمده برای عبور و مرور مردم انجام دهد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران با تعیین ضرب الاجل یک ماهه، به مدیرعامل آب و فاضلاب استان دستور داد اقدامات لازم را در خصوص تکمیل پروژه فاضلاب شهری در یکی از خیابان های جویبار و حل مشکلات پیش آمده برای عبور و مرور مردم انجام دهد.

عباس پوریانی امروز در بازدید از محل اجرای پروژه فاضلاب شهری جویبار، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر عدم تکمیل پروژه آب و فاضلاب در یکی از خیابان های مهم و منتهی به مرکز شهر شهرستان جویبار، مساله از باب پیگیری حقوق عامه در دستور کار دستگاه قضایی مازندران قرار گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: متاسفانه علیرغم گذشت بیش از 6 ماه از تکمیل طرح، به دلیل اختلاف بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با آسفالت خیابان فوق الذکر، عابرین و وسایل نقلیه با مشکلات متعددی روبرو بوده و عدم اجرای کامل پروژه آسفالت، بروز خسارت به وسایل نقلیه و ضرر و زیان به مردم را موجب شده است.


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - دادگستری مازندران - پروژه فاضلاب - تکمیل پروژه - فاضلاب - فاضلاب شهری
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار

ضرب الاجل یک ماهه رییس کل دادگستری برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری جویبار