مطالب مرتبط:
برخورد اتوبوس مدرسه به عابران پیاده در چین دست کم 11 کشته برجای گذاشت
برخورد 2 دستگاه سواری پژو 207 و پارس 6 مصدوم برجا گذاشت
برخورد اتوبوس به دانش آموزان در چین/ 10 تن کشته و مصدوم شدند
حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری 15 مصدوم برجای گذاشت
برخورد اتوبوس مدرسه به عابران پیاده در چین دست کم 11 کشته برجای داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-03حوادث

برخورد موتورسیکلت با پژو در کاشمر یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت


فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو 405 در بلوار سید مرتضی با یک کشته و یک مصدوم خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو 405 در بلوار سید مرتضی با یک کشته و یک مصدوم خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: پس از اعلام یک مورد حادثه رانندگی در بلوار سید مرتضی شهر کاشمر به مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد که در این حادثه راکب و ترک نشین مصدوم و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مشهدی خاطرنشان کرد: ترک نشین موتورسیکلت که خانمی 57 ساله بود پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان، متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در پایان با اشاره به اینکه دلیل دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است، از شهروندان خواست هنگام استفاده از موتورسیکلت ضمن استفاده از کلاه ایمنی، سرعت مطمئنه را رعایت و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.


برچسب ها: موتورسیکلت - فرمانده انتظامی شهرستان - یک دستگاه - فرمانده انتظامی - نیروهای امدادی - سید مرتضی - شهرستان کاشمر
آخرین اخبار سرویس:

برخورد موتورسیکلت با پژو در کاشمر یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

برخورد موتورسیکلت با پژو در کاشمر یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت