مطالب مرتبط:
ایجاد 11 حلقه امنیتی اطراف حرم مطهر رضوی | تمامی دستگاه های نظامی و امنیتی در مشهد آماده باش هستند
1500 تن سهمیه ویژه آرد برای نانوایی های اطراف حرم در مشهد تخصیص یافت
گاریدو به این ستاره پرسپولیس آماده باش داد
آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
گاریدو به این ستاره پرسپولیس آماده باش داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 17:352024-08-29سياسي

آماده باش همه نانوایی های مسیرقوچان به چناران


رییس اتحادیه نانوایان، آسیاب داران و آردفروشان قوچان گفت: مشکلی در تأمین نان موردنیاز زائران پیاده امام رضا علیه السلام دهه پایانی صفر در مسیر قوچان تا چناران وجود ندارد و تاکنون 20 تن آرد مازاد به این حوزه اختصاص یافته است.

جعفر اکبری  با اشاره به حضور زائران پیاده رضوی در محدوده این شهرستان افزود: هر کاروان پیاده ای که وارد حوزه استحفاظی می شود مشکلی در دریافت نان موردنیاز ندارد و فقط با ارائه یک معرفی نامه می توانندنان مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی گفت: البته این گلایه وجود دارد که برخی کاروان ها هنگام ورود به شهرستان بعدی با مشکل تأمین نان روبرو شدند و به قوچان برگشت داده شده اند که باید مسئولین مشکل زائران را در این حوزه برطرف کنند تا دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.

رییس اتحادیه نانوایان، آسیاب داران و آرد فروشان قوچان افزود: با همکاری غله و جهاد کشاورزی 20 تن آرد مازاد در میان نانوایی های مسیر پیاده روی به صورت ویژه توزیع شده است تا مشکلی در تأمین آرد و پخت نان وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه حدود 3 هزار قرص نان در روستای علی زینل این شهرستان میان زائران پیاده توزیع می شود، گفت: همه نانوایی های مسیر چه در روستا ها و چه شهر های آلماجق و شهرکهنه در آماده باش کامل قرار دارند.


برچسب ها: قوچان - زائران پیاده - رییس اتحادیه - زائران پیاده امام رضا - امام رضا علیه السلام - زائران - زائران پیاده رضوی
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش همه نانوایی های مسیرقوچان به چناران

آماده باش همه نانوایی های مسیرقوچان به چناران