مطالب مرتبط:
ناخوشایندی های جامعه را بدون لکنت بر زبان می آورم| زبان گویای مردم خواهم بود
نژادبهرام، استاد دانشگاه: در شریعت ما هیچ مانعی برای مشارکت زنان در عرصه قدرت وجود ندارد/ با مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان جامعه به تعادل می رسد/ 500 نفر از مدیران استارتاپ های موفق کشور از بانوان هستند
وضعیت درمانی جامعه ایثارگران بهتر شده است
تغییر ذائقه جامعه به نوشیدنی های سلامت محور| مصرف نوشابه گاز دار عارضه ای برای بدن ایجاد نمی کند
کسب مهارت و اشتغال جوانان اولویت اصلی جامعه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 16:552024-09-01سياسي

همه ما در برابر ناهنجاری های جامعه مسئول هستیم


همه ما در برابر ناهنجاری های موجود در جامعه مسئول هستیم و باید با تدبیر و همدلی مشکلات اجتماعی را ریشه کن کنیم.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: همه ما در برابر ناهنجاری های موجود در جامعه مسئول هستیم و باید با تدبیر و همدلی مشکلات اجتماعی را ریشه کن کنیم.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 11 شهریورماه در نشست هم اندیشی علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تسلیت فرا رسیدن دهه اخر ماه صفر بر اهمیت توجه به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تأکید کرد و با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای امر به معروف در دین اسلام، گفت: امروز دشمن در دو عرصه فمنیستی و اومانیستی در حال فعالیت است و سعی دارد این دو فرهنگ را فراگیر کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نتیجه زندگی اومانیستی در غرب بشر را خسته و فرسوده کرده است، افزود: ظلمی که امروز بر فلسطین شاهد هستیم، معلول تفکر اومانیستی است زیرا تفکر اومانیستی به معنی زندگی منهای خدا و توجه به خلق خدا است.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر رفع ناهنجاری های جامعه گفت: همه ما در برابر ناهنجاری های موجود در جامعه مسئول هستیم و باید با تدبیر و همدلی مشکلات اجتماعی را ریشه کن کنیم.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - مشکلات اجتماعی - ناهنجاری - نماینده ولی فقیه در گیلان - ستاد امر به معروف و نهی - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

همه ما در برابر ناهنجاری های جامعه مسئول هستیم

همه ما در برابر ناهنجاری های جامعه مسئول هستیم