مطالب مرتبط:
زیارت اربعین امام حسین(ع) سرشار از معارف توحیدی است
زیارت اربعین بهترین درس امام شناسی است
اربعین فراخوان امام حسین (ع) و پنجره ای به سمت دوره جدید تشیع است
تجدید میثاق با امام معصوم ماهیت زیارت اربعین است
زیارت اربعین امام حسین«ع» (+صوت)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 08:452024-08-26سياسي

زیارت اربعین دوره ای از امام شناسی و معارف است


یکی از مستحبات در روز اربعین خواندن زیارت اربعین امام حسین (ع) است که در این زیارت دنیایی از معارف و امام شناسی نهفته است.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت:یکی از مستحبات در روز اربعین خواندن زیارت اربعین امام حسین (ع) است که در این زیارت دنیایی از معارف و امام شناسی نهفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در جمع عزاداران حسینی در مسجد شهید حر خسروی با بیان اینکه بر اساس روایات یکی از نشانه های شیعه خواندن زیارت اربعین امام حسین (ع) است، اظهار داشت: یکی از مستحبات در روز اربعین خواندن زیارت اربعین امام حسین (ع) است که در این زیارت دنیایی از معارف و امام شناسی نهفته است.

امام جمعه گناوه افزود: یکی از راه های شناخت امام (ع) کلمات و جملاتی است که در زیارت نامه ها وجود دارد و زائر به این وسیله خود را به امام و رهبر خود متصل می کند.

وی گفت: یکی از راه های وصل به امام معصوم از طریق سلام دادن به امام است اضافه کرد: سلام از ابزار ارتباطی بین امام و زائر است و آغاز هر زیارتنامه نیز با کلمه سلام آغاز می شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی سلام از عادات و سنت های جامعه بشری است، ادامه داد: در تمام جوامع بشری سنت ها و عاداتی وجود دارد که از جمله آنها سلام به هم دادن است اما نحوه سلام و احترام به هم گذاشتن در جوامع مخت


برچسب ها: زیارت اربعین - اربعین - امام - زیارت - امام حسین - یکی از - خواندن
آخرین اخبار سرویس:

زیارت اربعین دوره ای از امام شناسی و معارف است

زیارت اربعین دوره ای از امام شناسی و معارف است