مطالب مرتبط:
افتتاح نمایشگاه «طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی» در ویتنام
افتتاح و کلنگ زنی 1089 طرح طی هفته دولت در آذربایجان غربی / در دور اول سفر های شهرستانی استاندار 1800 مصوبه به تصویب رسید
افتتاح طرح های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان بوشهر
فرماندار: 58 طرح گرامیداشت هفته دولت در خاش افتتاح می شود
23 طرح آبرسانی در هرمزگان افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 16:452024-08-23فرهنگي

افتتاح نمایشگاه «طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی» در موزه هانوی


نمایشگاه «طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی» با حضور مقامات دولتی و هیات های دیپلماتیک مقیم هانوی امروز جمعه مورخ 2 شهریور در موزه هانوی افتتاح شد.

- افتتاح نمایشگاه طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی در موزه هانوی نمایشگاه طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی با حضور مقامات دولتی و هیات های دیپلماتیک مقیم هانوی امروز جمعه مورخ 2 شهریور در موزه هانوی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه که تا 18 شهریور برپا خواهد بود، اقلام متنوعی از هنر و صنایع دستی ارزشمند کشورمان شامل فرش دستباف، قلمکاری، خاتمکاری، میناکاری، فیروزه کوبی، لعاب کاری، نقاشی میناتور، عکس و خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است.

نظری، سفیر جمهوری اسلامی یران در ویتنام در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن اشاره به غنای فرهنگی و وسعت کم نظیر صنایع دستی ایران اظهار داشت، نمایشگاه علاوه بر آن که فرصت مغتنمی برای شناخت هنرو صنایع دستی ایران برای بازدیدکنندگان فراهم می کند، پلی برای تقویت روابط فرهنگی بین ایران و ویتنام نیز هست.

علاقه مندان به هنر و فرهنگ ایران می توانند در طول برگزاری این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به موزه هانوی مراجعه کنند و از آثار هنری بی نظیر ایرانی دیدن کنند.


برچسب ها: نمایشگاه - نمایش - هنر ایرانی - افتتاح - هانوی - در موزه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه «طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی» در موزه هانوی

افتتاح نمایشگاه «طرح ها و نقش ها؛ سفر به هنر ایرانی» در موزه هانوی