مطالب مرتبط:
ساماندهی بیش از هزار کلاس درس کانکسی در اولویت قرار دارد
ساماندهی نوآموزان چهارمحالی در بیش از 1000 کلاس درس
ساماندهی گلزار شهدا را در اولویت قرار داده ایم
اشتیاق دانش آموزان بوشهری برای حضور در کلاس درس
اولویت اصناف همدان ساماندهی کسب وکار و ثبات قیمت در بازار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 14:302024-09-18اجتماعي

ساماندهی بیش از هزار کلاس درس کانکسی در اولویت قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی تاکید کرد: ساماندهی مدارس کانکسی مورد استقبال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از خیرین مدرسه ساز قرار گرفت و به زودی شاهد درخشش مدارس زیبا و ایمن در شأن فرزندان ایران به .

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون و در قالب طرح دانش آموز شهید رضا پناهی یک هزار و 73 مدرسه کانکسی مستقل با جمعیت بالای 10 دانش آموز در سراسر کشور شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی تاکید کرد: ساماندهی مدارس کانکسی مورد استقبال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی از خیرین مدرسه ساز قرار گرفت و به زودی شاهد درخشش مدارس زیبا و ایمن در شأن فرزندان ایران به جای فضاهای کانکسی خواهیم بود.

وی یادآورشد: این سازمان در مسیر تحقق ماموریت های نظام تعلیم و تربیت طرح دانش آموز شهید رضا پناهی را با محوریت ساماندهی مدارس کانکسی با جمعیت بالای 10 دانش آموز در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقای کیفیت، ایمنی و کارایی فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی همواره برنامه ها و طرح هایی براساس آخرین دستاوردهای علمی و فنی اجرایی و عملیاتی می شود، اظهار داشت: بهینه سازی و ساماندهی فضاها و زی


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - ستاد اجرایی فرمان - فرمان حضرت امام - خیرین مدرسه ساز - مدارس - ساماندهی - مدارس کانکسی
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بیش از هزار کلاس درس کانکسی در اولویت قرار دارد

ساماندهی بیش از هزار کلاس درس کانکسی در اولویت قرار دارد