مطالب مرتبط:
کشف و توقیف بیش از 70 دستگاه ماینر در قم
کشف میلیاردی سوخت قاچاق در جنوب تهران
کشف 200000 قلم انواع فندک و چوب سیگار قاچاق
29 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در سمنان کشف شد
محموله 2 میلیارد ریالی لباس قاچاق در ورودی مشهد کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 14:002024-09-14اقتصادي

کشف 150 دستگاه پمپ وکیوم قاچاق در نایین


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید شرافت نایین حین کنترل خودروهای عبوری در یک دستگاه کامیون تعداد 25 کارتون حاوی 150 دستگاه پمپ وکیوم به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

- ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید شرافت نایین حین کنترل خودروهای عبوری در یک دستگاه کامیون تعداد 25 کارتون حاوی 150 دستگاه پمپ وکیوم به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

سرگرد حسن براهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید شرافت نایین در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی دقیق تر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این عملیات تعداد 25 کارتون حاوی 150 دستگاه پمپ وکیوم قاچاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی و قانونی بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پروند


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - دستگاه - ایست بازرسی - نایین - فرمانده انتظامی - مأموران انتظامی - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 دستگاه پمپ وکیوم قاچاق در نایین

کشف 150 دستگاه پمپ وکیوم قاچاق در نایین