مطالب مرتبط:
انتقاد تند پزشکیان از ضرردهی صندوق های بازنشستگی | کسانی باید سرکار بیایند که به جای تصویب پاداش برای خود، ضررها را جبران کنند
انتقاد از صدور احکام جدید برای مصطفی تاج زاده
انتقاد تند پزشکیان از ضرردهی صندوق های بازنشستگی
حمله حامیان نکونام به مدیریت باشگاه استقلال؛ ورزشگاه را روی سرتان خراب می کنیم
انتقاد مربی تیم ملی از تیم های عربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 17:352024-09-04بين الملل

لاپید در انتقاد از بن گویر: هرگز با حامیان تروریسم دست نخواهم داد


رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در انتقاد از وزیر امنیت داخلی این رژیم او را از حامیان تروریسم خواند و تاکید کرد که هرگز با او دست نخواهد داد.

- لاپید در انتقاد از بن گویر: هرگز با حامیان تروریسم دست نخواهم داد رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در انتقاد از وزیر امنیت داخلی این رژیم او را از حامیان تروریسم خواند و تاکید کرد که هرگز با او دست نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین حال برخی فعالان شبکه های اجتماعی ویدیویی از دست دادن سرسری میان بنی گانتس، رییس حزب اردوگاه اصلی و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را منتشر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، یاییر لاپید، رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی امروز در پاسخ به سوالی درباره این برخورد میان گانتس و بن گویر گفت: من نه یک کلمه با بن گویر حرف می زنم و نه با او دست می دهم، من با حامیان تروریسم هرگز دست نخواهم داد.

روزنامه عبری معاریو در این رابطه نوشت که این برخورد میان بن گویر و گانتس در یک جشن عروسی بوده و موجب انتقادهایی از گانتس در شبکه های اجتماعی شده است.

بن گویر به عنوان یکی از چهره های افراطی کابینه رژیم صهیونیستی از دسامبر 2022 که در این سمت قرار گرفت، اظهارات تحریک آمیزی علیه فلسطینی ها داشته و اقداما


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - تروریسم - اپوزیسیون - انتقاد - رژیم - حامیان
آخرین اخبار سرویس:

لاپید در انتقاد از بن گویر: هرگز با حامیان تروریسم دست نخواهم داد

لاپید در انتقاد از بن گویر: هرگز با حامیان تروریسم دست نخواهم داد