مطالب مرتبط:
استان مرکزی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همه ارکان مجاهدانه کار می کند
کشف کالای قاچاق در طرح سه روزه در استان بوشهر
مانور بازگشایی مدارس استان بوشهر برگزار شد
افتتاح 47 طرح استان بوشهر در هفته دفاع مقدس
39 طرح اقتصادی و 8 پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-18اقتصادي

طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر برگزار شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 470 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بوشهر طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مدت 72 ساعت در سطح استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های تابعه به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های تابعه موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات رایانه ای، لوازم یدکی خودرو، البسه و پوشاک شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای توقیفی را 470 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: از شهروندان به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از این کالاها خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی را به فوریت های پلیسی 110 و یا خط تلفن 096300 ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.


برچسب ها: مبارزه با قاچاق کالا - مبارزه با قاچاق - فرمانده انتظامی استان - قاچاق کالا - پلیس امنیت اقتصادی - انواع کالای قاچاق - فرماندهی انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر برگزار شد

طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر برگزار شد