مطالب مرتبط:
صدور مجوز خرید و فروش آنلاین طلا/معاملات 24ساعته ممکن شد؟
اگر طلا دارید، می توانید آن را به صورت آنلاین بفروشید / هشدار: فعلا فقط یک شرکت خصوصی مجوز خرید و فروش آنلاین طلا را دریافت کرده
فعلا فقط یک شرکت خصوصی مجوز خرید و فروش آنلاین طلا را دریافت کرده
اجرای چهارمین پویش سراسری خرید امن در فضای مجازی
اجرای چهارمین پویش سراسری خرید امن در فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 14:552024-09-17اقتصادي

ممنوعیت خرید و فروش اقلام دارویی بدون مجوز در فضای مجازی


رییس پلیس فتا استان هرمزگان با هشدار به شهروندان در خصوص تبلیغ و خرید و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی، گفت: خرید و فروش اقلام دارویی بدون مجوز در فضای مجازی ممنوع است.

- بندرعباس-رییس پلیس فتا استان هرمزگان با هشدار به شهروندان در خصوص تبلیغ و خرید و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی، گفت: خرید و فروش اقلام دارویی بدون مجوز در فضای مجازی ممنوع است.

به گزارش، سرهنگ احسان بهمنی در تشریح این خبر اظهار کرد: دارو از آنجایی که اصالت محصول، مکان تولید و عرضه آن به مشتری به صورت دقیق قابل اثبات نیست و با سلامتی مردم سروکار دارد جز کالاهایی محسوب می شود که عرضه آن در فضای مجازی پیگرد قانونی به همراه دارد.

وی یادآور شد: یکی از مهم ترین مخاطرات فروش دارو در بستر فضای مجازی مربوط به داروهای دست ساز می شود که شهروندان هرگونه تبلیغ و فعالیت در این عرصه را با پلیس فتا استان در میان بگذرانند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تأکید کرد: مسئولیت اولیه و خسارت حاصل از خرید مواد دارویی در فضای مجازی بر عهده خریدار است، ولی پلیس نیز موارد تخلف را به شدت پیگیری و با متخلفان با سلامتی مردم برخورد می کند.

سرهنگ بهمنی عنوان کرد: جبران خسارت خرید و فروش های غیرمجاز در فضای مجازی به دلیل شگردهای متعدد مجرمان در توزیع و تجمیع پول، دشوار ا


برچسب ها: فضای مجازی - اقلام دارویی - خرید و فروش - مجازی - دارو - دارویی - استان هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خرید و فروش اقلام دارویی بدون مجوز در فضای مجازی

ممنوعیت خرید و فروش اقلام دارویی بدون مجوز در فضای مجازی