مطالب مرتبط:
هشدار نارنجی هواشناسی برای این سه استان
هشدار سیل تابستانی به 4 استان طی فردا
هشدار سطح قرمز هواشناسی برای تشدید بارش ها در سه استان کشور
تداوم گرما و شرجی در استان بوشهر
هشدار سیل تابستانی به 4 استان طی فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 08:152024-08-22اجتماعي

بازگشت دوباره گرما؛ صدور هشدار نارنجی برای 4 استان


اثر مخاطره ای هشدار نارنجی در این مناطق شامل طغیان رودخانه های فصلی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر عمومی، - لغزندگی جاده ها، شکل گیری روان آب و سیلاب است.

سازمان هواشناسی کشور امروز پنجشنبه (1 شهریور) با توجه به تشدید ناپایداری های موسمی، به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، برای 4 استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، امین حسین نقشینه افزود: علاوه بر مناطق ذکر شده برای سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان رگبار توام با رعد وبرق پیش بینی می شود.

  کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک در استان های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه جنوبی کرمان پیش بینی می شود.

اثر مخاطره ای هشدار نارنجی در این مناطق شامل طغیان رودخانه های فصلی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها، شکل گیری روان آب و سیلاب است.

نقشینه ادامه داد: از جمعه (2شهریور) تا یکشنبه (4شهریور) به ویژه در ساعات عصرگاهی در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان


برچسب ها: سازمان هواشناسی کشور - کهگیلویه و بویراحمد - سازمان هواشناسی - هواشناسی - طغیان رودخانه های فصلی - رودخانه ها - نارنجی
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره گرما؛ صدور هشدار نارنجی برای 4 استان

بازگشت دوباره گرما؛ صدور هشدار نارنجی برای 4 استان