مطالب مرتبط:
آغاز برداشت خرما از نخلستان های شهرستان مهران
آغاز دور جدید ارزیابی نظام آراستگی محیط کار ستاد، امورها و مدیریت برق شهرستان ها
آغاز طرح جمع آوری اتباع در این شهرستان
آیین آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه شهرستان آمل برگزار می شود
احیای 600 چشمه قنات در سراسر کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 20:502024-09-16سياسي

آغاز احیای 7 قنات در شهرستان خوسف


فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه نهضت احیای قنوات در شهرستان خوسف سرعته گرفته گفت: احیای 7 قنات در این شهرستان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان ضرورت احیای قنوات به عنوان منبع دائمی تأمین آب بخش کشاورزی اظهار داشت: با توجه به پیگیری ها و سلسله نشست ها پیرامون نهضت احیای قنوات تا پایان سال جاری حدود 50 قنات در شهرستان احیا خواهد شد و حدود 20 قنات دیگر نیز احیا آن آغاز خواهد شد.

وی از احیای قنوات به عنوان یکی از خواسته های مهم مردم و به ویژه کشاورزان شریف منطقه و راهی برای گذر از خشکسالی یاد و تصریح کرد: احیای قنوات راهی مطمئن برای تأمین آب است که هیچ گونه خسارتی را به منابع زیرزمینی وارد نمی کند.

به گفته وی کار احیای قنوات روستاهای زید، برزاج، بید، دهشیب، بر مزید سفلی، سرچاه عماری و جمشیدآباد در این شهرستان آغاز و کار 4 قنات اول رو به اتمام است.

حسینی از آغاز احیای 4 قنات دیگر در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: برای 20 قنات دیگر نیز تشکیل پرونده صورت گرفته که در ادامه احیای آنها نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه قنات های نیازمند احیا شناسایی و بر طبق اولویت احیا خواهند شد، به حمایت بخش دولتی از احیا و حفاظت از قنات ها اشاره کرد و افزود: بخشی از هزینه مرمت و بازسازی ق


برچسب ها: احیای قنوات - شهرستان - احیا - احیای - شهرستان خوسف - قنوات - قنات
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احیای 7 قنات در شهرستان خوسف

آغاز احیای 7 قنات در شهرستان خوسف