مطالب مرتبط:
برگزاری مانور بازگشایی مدارس با حضور 30 تیم نظارتی در ایلام
برگزاری مانور سراسری بازگشایی مدارس
مانور بازگشایی مدارس استان ایلام برگزار شد
مانور بازگشایی مدارس در کرمان برگزار شد
اطلس اطلاعات معلمان و دانش آموزان مدارس اردبیل تهیه شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 11:202024-09-09اجتماعي

برگزاری مانور بازگشایی مدارس در اردبیل


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، مانور بازگشایی برای ارتقای آمادگی و رفع کمبودها در مدارس اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، مانور بازگشایی برای ارتقای آمادگی و رفع کمبودها در مدارس اردبیل برگزار شد.

کلام الله صفری 19 شهریور در جریان برگزاری این مانور آمادگی در اردبیل اظهار داشت: پروژه مهر 1403 با شعار همه با هم یک صدا برای ایران قوی، مدرسه قوی استارت خورده و امیدواریم در 13 روز باقیمانده تا شروع سال تحصیلی با رفع ایرادات و اشکالات احتمالی به شکل کامل شاهد آغاز سال تحصیلی مناسب و شایسته در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید 265 هزار دانش آموز در بیش از سه هزار و 500 مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند تا شرایط تحصیل و تعلیم و تربیت شایسته برای آنها فراهم آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در این مانور سعی کردیم مدیران مدارس را پای کار آورده و شرایطی را مهیا کنیم تا ایرادات و اشکالات در زمینه ثبت نام دانش آموزان، ثبت کتب درسی، کلاس بندی و صدور ابلاغ معلمان را به شکل کامل انجام داده و کمبودها و نواقص را به سرعت رفع کنیم.


برچسب ها: اردبیل - بازگشایی مدارس - بازگشایی - سال تحصیلی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - سال تحصیلی جدید
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور بازگشایی مدارس در اردبیل

برگزاری مانور بازگشایی مدارس در اردبیل