مطالب مرتبط:
پرونده اینترنت طبقاتی بسته می شود؟
پرونده برداشت گندم در کرمانشاه بسته شد
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 12:552024-09-01اجتماعي

پرونده معارضین پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه 15 بسته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با اشاره به تسریع روند انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه از ابتدای سال گذشته گفت: با پیگیری های انجام شده مدیریت شهری منطقه روند رفع معارضین تجاری و ملکی پروژه درمحدوده منطقه 15 با جدیت در دستور کار .

- شهردار منطقه 15 از رفع آخرین معارض ملکی پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه 15 خبر داد و گفت: با آزادسازی این ملک، پرونده معارضین این پروژه در منطقه 15 به طور کامل بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با اشاره به تسریع روند انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه از ابتدای سال گذشته گفت: با پیگیری های انجام شده مدیریت شهری منطقه روند رفع معارضین تجاری و ملکی پروژه درمحدوده منطقه 15 با جدیت در دستور کار قرار گرفت و پرونده تمامی معارضین پروژه در این منطقه بسته شد.

وی با اشاره به تعداد معارضین این پروژه افزود: 26 معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه 6، منطقه 15، قرار داشت که سال گذشته تمامی معارضین تجاری این طرح شامل 18 پلاک، تملک، آزادسازی و تحویل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شد.

شهردار منطقه همچنین به روند آزادسازی 8 معارض مسکونی این پروژه اشاره کرد و گفت: تملک و آزادسازی 7 معارض ملکی به صورت کامل انجام شده بود و تنها یک معارض ملکی در


برچسب ها: معارضین - معارض - منطقه - پروژه - منطقه 15 - روند - مدیریت شهری
آخرین اخبار سرویس:

پرونده معارضین پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه 15 بسته شد

پرونده معارضین پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه 15 بسته شد