مطالب مرتبط:
سکان وزارت فرهنگ به عباس صالحی سپرده شد/ حضور در محل وزارتخانه
سکان وزارت فرهنگ به عباس صالحی سپرده شد/ حضور در محل وزارتخانه
سکان وزارت فرهنگ به عباس صالحی سپرده شد
عباس صالحی کلید وزارت فرهنگ را تحویل گرفت/ سخنان مهم وزیر
ماجرای تلفن رهبری به عباس صالحی برای پذیرفتن مسئولیت وزارت: آقا دستور داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 12:102024-08-22فرهنگي

عباس صالحی با ویترین وزارتخانه اش چه می کند؟


سیدعباس صالحی یک بار دیگر و پس از گذشت سه سال، صندلی سابقش را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل گرفت تا شاید دورانی تازه را در حوزه فرهنگ و هنر که در این مدت فراز و نشیب زیای را تجربه کرده، - رقم بزند.

او تزریق امید و تحول را می تواند از جایی شروع کند که نه تنها ویترین وزارتخانه اش محسوب می شود بلکه روزهایی پرچالش را هم پشت سر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه سال قبل یعنی سوم شهریورماه 1400، صالحی پس از چهار سال، مسند خود را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به محمدمهدی اسماعیلی -وزیر جدید در دولت سیزدهم - سپرد و حالا در تاریخی نزدیک به همان روزها، دوباره به این وزارتخانه برگشته است؛ با این تفاوت که وضعیت حوزه های فرهنگی و هنری در شرایطی متفاوت از آنچه خودش تحویل داده بود، قرار دارند.

او که در سال 1396 با حمایت بیش از 200 نفر از هنرمندان پیشکسوت راهی مجلس شورای اسلامی و جلسه رأی اعتماد نمایندگان شده بود، در دولت چهاردهم تمایلی به پذیرش مسئولیت این وزارتخانه مهم و البته پرحاشیه نداشت، تا اینکه دستور آمد و بعد، پذیرفت! صالحی در روز 31 مردادماه 1403 با 272 رأی، پانزدهمین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لقب گرفت و عصر همان روز به دفتر سابق خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت و اتاقش را از اسماعیلی تحویل گرفت.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزارتخانه - وزارت - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عباس صالحی با ویترین وزارتخانه اش چه می کند؟

عباس صالحی با ویترین وزارتخانه اش چه می کند؟