مطالب مرتبط:
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به غیرنظامیان در استان غور افغانستان را برعهده گرفت
نخستین دوره «تربیت مدرس نهج البلاغه شناسی» ویژه ائمه جماعات برگزار می شود
شهادت ماموران فراجا در حملهٔ تروریستی در میرجاوه/ گروه تروریستی جیش العدل مسئولیت حمله را برعهده گرفت/ ویدئوی لحظه تیراندازی
وزیر علوم: نمایندگان مجلس هیچ دخالتی در روند انتصاب یا برکناری روسای دانشگاه ندارند/ رییس دانشگاه تربیت مدرس استعفا داده است
جزییاتی از حمله تروریستی شبانه مهاجمان مسلح به نیروهای مرزبانی در میرجاوه؛ جیش الظلم مسئولیت حمله را برعهده گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 07:452024-09-17سياسي

تربیت عصاره خلقت برعهده مادر است


دبیر منطقه 5 مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه های کشور گفت: محوری ترین عنصر در خانواده که می تواند باعث بقای یک خانواده باشد زن و نقش مادری است.

- دبیر منطقه پنج مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه های کشور: تربیت عصاره خلقت برعهده مادر است ایسنا/لرستان دبیر منطقه 5 مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه های کشور گفت: محوری ترین عنصر در خانواده که می تواند باعث بقای یک خانواده باشد زن و نقش مادری است.

میثاق حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش و جایگاه زن در خانواده، اظهار کرد: نقش بانوان مهم تر و اثرگذارتر از جایگاه مرد در خانواده است، چراکه زن نقش محوری در حفظ و بقای خانواده و تربیت فرزندان که - ثمره تشکیل خانواده است – به عهده دارد.

وی اضافه کرد: چنانچه زن بتواند از عهده وظیفه خطیر و ارزشمند خود در خانواده برآید و با شخصیت زنانه خود به ایفای نقش بپردازد، از جایگاه اساسی تری در خانواده برخوردار بوده و باعث رشد و تعالی نهاد خانواده می شود.

دبیرمنطقه پنج مشاوران امور زنان و خانواده دانشگاه های کشور با اشاره به نگاه فاخر و متعالی انقلاب اسلامی در بیان رهبر معظم انقلاب افزود: ️بدیهی است که از مهم ترین ثمرات و نتایج ازدواج و تشکیل خانواده، وجود فرزندان صالح و تربیت صحیح آنهاست.


برچسب ها: خانواده - دانشگاه های کشور - زنان و خانواده - امور زنان - دانشگاه - نقش مادری - زنان
آخرین اخبار سرویس:

تربیت عصاره خلقت برعهده مادر است

تربیت عصاره خلقت برعهده مادر است