مطالب مرتبط:
مدال برنز بانوی ملی پوش ایران تبدیل به نقره شد
لیست جدید تیم ملی ایران اعلام شد
تیم ملی پاراکانوی ایران عازم پارالمپیک پاریس شد
تیم ملی پاراکانوی ایران عازم پارالمپیک پاریس شد
دعوت 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 13:052024-08-31ورزشي

ملی پوش تنیس روی میز ایران یک سال محروم شد


کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز آرای خود پیرامون اتفاقات و حواشی انتخابی تیم ملی را منتشر و افشین نوروزی را یک سال محروم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات و حواشی رقابت های انتخابی تیم ملی آقایان تنیس روی میز منتشر شد.

بر اساس این آرا افشین نوروزی به جرم اخلال در نظم مسابقات، توهین به داور مسابقه، توهین علنی به ارکان فدراسیون و اشخاص هیئت رییسه، حرکات زشت و اعمال خلاف شئونات ورزشی، نقض قوانین و مقررات، و همچنین بررسی سوابق انضباطی قبلی این ورزشکار در فدراسیون های گذشته، به یک سال محرومیت از تمام فعالیت های مرتبط با تنیس روی میز و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس همین آرا، رضا فرجی مربی بنیامین فرجی، به علت انجام رفتار غیر ورزشی در حین مسابقه به سه ماه محرومیت تعلیقی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی و میلاد عابدینیان به دلیل رفتار غیر ورزشی و سابقه انضباطی قبلی به 3 ماه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل انجام حرکات غیر ورزشی پس از پایان مسابقات دسته برتر، به اخذ تعهد، الزام به جبران خسارت و توبیخ کتبی با درج در پرونده و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


برچسب ها: تنیس روی میز - فدراسیون تنیس روی میز - فدراسیون - انتخابی تیم ملی - فدراسیون تنیس - کمیته انضباطی - افشین نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش تنیس روی میز ایران یک سال محروم شد

ملی پوش تنیس روی میز ایران یک سال محروم شد