مطالب مرتبط:
لیگ آزادگان؛ لغو بازی پیکان و بُرد خفیف نفت وگاز گچساران
برگزاری یادواره شهدای شهرک آزادگان بابل
عاملان نزاع و درگیری در دشت آزادگان دستگیر شدند
راه انتقال آبله میمونی را بدانید
نتایج کامل هفته اول لیگ آزادگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 09:402024-09-11سياسي

آزادگان روحیه جهادی را به ایرانیان انتقال دادند


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آزادگان با صبر و روحیه جهادی خود همان افرادی هستند که توانستند روحیه مقاومت را به مردم ایران منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمودند که ملت ایران با صبر و آزادگی جانبازان توانستند خود را به قله های عزت برسانند، گفت: مقام معظم رهبری آینده ای که برای جمهوری اسلامی متصور هستند ساخت تمدن اسلامی و ایجاد زمینه های لازم برای ظهور منجی عالم بشریت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری آزادگان را همچون الماسی می دانند که خود را در شرایط سخت ساختند و در نهایت به یک الماس ارزشمند تبدیل شدند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقام معظم رهبری واقعیتی را بیان کردند که با نگاهی گذرا در تاریخ قریب به نیم قرن انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، تصریح کرد: ایرانی که امروز شاهد آن هستیم با ایران دوران پهلوی دارای تفاوت های وسیع، عمیق و تاثیرگذار در جغرافیای جهان اسلام و در سطح بین المللی است.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی با ایرانی رو به رو بودیم که وابستگی، ضعف، عدم اعتماد به نفس و عدم به اعتماد به ملت وجود داشت که حتی در آن دوران اذعان داشتند که مردم ایران توان ساخت کوچکترین وسایل را ندارند.

قریشی بیان کرد: در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، بهداشتی و… و.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - جانشین رییس سازمان بسیج - مقام معظم رهبری - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - مقام معظم - ایران
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان روحیه جهادی را به ایرانیان انتقال دادند

آزادگان روحیه جهادی را به ایرانیان انتقال دادند