مطالب مرتبط:
اهتزاز پرچم دفاع از مردم فلسطین توسط آزادگان جهان/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ نقطه اوج ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت است
برگزاری آیین تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در استان
تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در استان
کاظمی: مهمترین وظیفه خود را در آموزش و پرورش اقامه فرهنگ نماز، قرآن و ایثار و فداکاری در فضای تعلیم و تربیت می دانم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 22:052024-08-28سياسي

آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند


فرماندار تنگستان با بیان اینکه آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند گفت: باید نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

- بوشهر- فرماندار تنگستان با بیان اینکه آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند گفت: باید نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست با آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان اظهار داشت: آزادگان سند هویت اسلامی و شرافت انسانی هستند که با مقاومت و ایستادگی و تبعیت از دین مبین اسلام یک فصل بابی برای توسعه دنیای اسلام فراهم کردند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: آزادگان گرانبها ترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسانی اسلامی پاسداری کنند و این گونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران سر افراز و سر بلند شدند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل امروز بویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

وی تصریح کرد: بازگشت آزادگان به میهن جز پر افتخارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و ملت بزرگ ایران خود را مدیون فداکاری و از خودگذشتگ


برچسب ها: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - آزادگان - فرهنگ ایثار و شهادت - فرماندار تنگستان - ایثار و شهادت - ترویج فرهنگ - فرهنگ ایثار
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند