مطالب مرتبط:
گره زدن حوزه سلامت به منابع ناپایدار خطای استراتژیک است
نه تنها همسویی استراتژیک بین ایران و روسیه وجود ندارد، بلکه برعکس رقابت استراتژیک وجود دارد؛ مسکو همیشه در پی بستن راه ایران برای بهره برداری از منابع نفت و گاز و صدور نفت و گاز به اروپا بوده / باتوجه به فقدان روابط معنی دار بین ایران و غرب بعید است امکانی برای هماهنگی بین تهران و غ
تعیین اولویت های بودجه ای حوزه سلامت/ پیش بینی اعتبارات لازم
تعیین اولویت های بودجه ای حوزه سلامت
توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه منابع طبیعی در شهرستان لردگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:302024-09-15پزشكي

اتصال حوزه سلامت به منابع ناپایدار خطای استراتژیک است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد منشا تحول خواهد شد و از این حیث باید به شئونات و نیازهای آنان در حوزه معیشت، - رفاه و کرامت توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر موهبتی در مراسم معارفه خود با تاکید بر اینکه مسئولیت و ماموریت جدید بنده امروز با گذشته دارای تفاوت اصولی است چرا که مخاطب ما در این ماموریت سرمایه انسانی است، گفت: 80 درصد تولید ثروت در کشورهای توسعه یافته، محصول سرمایه انسانی بوده اما همین درصد در کشور ما به حدود 30 می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه انسانی به دلیل وجود نگرش های نادرست در میدان عمل، توفیقات مطلوبی به دست نیاوردیم اگرچه در همایش ها، مقالات، مجلات، سخنرانی ها و کتب فراوان از اهمیت نیروی انسانی سخن گفته ایم.

وی تاکید کرد: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد منشا تحول خواهد شد و از این حیث باید به شئونات و نیازهای آنان در حوزه معیشت، رفاه و کرامت توجه شود.

موهبتی افزود: نمی توان از نیروی انسانی که دارای مشکل معیشت و رفاه و تکریم است انتظار داشت که به تکریم مردم بپردازد بنابراین توجه جدی به این شئونات در اولویت است که وزیر محترم بهداشت نیز همواره بر این اصول تاکید فراوان دارند.


برچسب ها: سرمایه انسانی - نیروی انسانی - ایجاد انگیزه - سرمایه - درمان و آموزش پزشکی - نیروی - ماموریت
آخرین اخبار سرویس:

اتصال حوزه سلامت به منابع ناپایدار خطای استراتژیک است

اتصال حوزه سلامت به منابع ناپایدار خطای استراتژیک است