مطالب مرتبط:
پویا نمایی «محله سبزیجات» از شبکه پویا
ترس و وحشت در جاده ایلام / اتوبوس مسافربری در آتش سوخت
پنهان کردن روی زن به سبب ترس از فتنه، ضروری است/ تماشای عکس و فیلم جانداران در کامپیوتر و موبایل از جمله «منکرات خاص» است!
مجموعه خبری 300 ثانیه
قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 13:252024-08-27فرهنگي

چگونگی غلبه بر ترس در پویا نمایی مجموعه «محله سبزیجات»


مجموعه پویا نمایی محله سبزیجات که از شبکه پویا پخش می شود داستان سبزیجاتی را روایت می کند که در یک باغچه در کنار خانواده هایشان زندگی می کنند، به مدرسه می روند و بازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ­در مجموعه پویانمایی محله سبزیجات که برای گروه سنی خردسال تولید شده است، آنها می آموزند که چگونه بر ترسشان غلبه کنند و همدیگر را دوست داشته باشند.

­آقای اردشیر منظم، مدیر دوبلاژ این مجموعه با حضور در استودیو شبکه خبرگفت: نقش گویی در پویا نمایی بسیار دشوارتر است تا نقش گویی در فیلم ها با بازیگران واقعی، چون در پویانمایی باید یک شخصیتی را پیدا کنید و فقط یک متن در اختیار شما است­ و یک سناریو و شخصیتی که توسط نویسنده و طراحان پویا نمایی طراحی شده  و قرار است انتقال داده­ شود پس بالطبع باید کسی که برای مجموعه های پویا نمایی­ گویندگی می کند حتما باید نگاه کودکانه و نگاه دقیق و واقعی برای اجرای طرح داشته باشد و اگر غیر از این باشد تاثیرگذار نخواهد بود.

­وی در ادامه افزود:­ هر کدام از شخصیت ها در پویانمایی یک آوایی در ذهن گوینده باید به وجود بیاورد و این آوا را خودش انتخاب می کند، مثلا اگر گوینده قرار است به جای یک میز حرف بزند برای خودشان یک حسی دارند و این حس را گوینده با یک نگاه فرا تر از آن چیزی که دیگران می بینند انتخاب و


برچسب ها: پویا نمایی - پویا - سبزیجات - پویانمایی - محله - مدیر دوبلاژ - غلبه بر ترس
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی غلبه بر ترس در پویا نمایی مجموعه «محله سبزیجات»

چگونگی غلبه بر ترس در پویا نمایی مجموعه «محله سبزیجات»