مطالب مرتبط:
خدمات مواکب اربعین حسینی فارس قابل تقدیر است
خدمات رسانی مواکب محورهای منتهی به مشهد برای زائران امام رضا(ع)
کاروان چندملیتی قرآنی و اربعینی المصطفی به کشور بازگشت + عکس
تقدیر از خبرنگاران با عجیب ترین هدیه ممکن! + عکس
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با فرمت جدید / آغاز نبرد غول های اروپایی با تقدیر از رونالدو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 15:252024-08-30سياسي

خدمات مواکب اربعینی شفت قابل تقدیر است


خدمات مواکب اربعینی شفت قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شفت ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا با اشاره به اینکه به اواخر ایام ماه صفر نزدیک می شویم اظهار کرد: مردم ما علی الخصوص شهرستان شفت در محلات و روستاها مراسم های با شکوهی به ویژه در ایام اربعین حسینی برگزار کردند که جا دارد از همه دست اندر کاران و خادمین قدردانی کنم.

خطیب نماز جمعه شفت با اشاره به پیامد حرکت تجمعی اربعین حسینی این آیین را باعظمت و عامل وحدت مسلمین توصیف کرد و ادامه داد: بی شک امسال شاهد برگزاری باعظمت پیاده روی اربعین حسینی نسبت به ادوار گذشته بودیم که در این راستا هیئت امنای مساجد، مردم، خیرین و هیئات مذهبی نقش به سزایی داشتند و پیامد این حرکت عظیم در سطح داخلی و بین المللی کاملاً قابل مشاهده است که این نشان دهنده معرفت مردم نسبت به حفظ شعائر حسینی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هییت دولت، گفت: رهبر انقلاب به اعضای دولت فرمودند خداوند فرصت خدمت به مردم را به شما داده قدردان باشید و از خدا کمک بخواهید و این مسئولیت را امانت خدا و مردم بدانید و از این مسئولیت پاسداری کنید.


برچسب ها: اربعین حسینی - اربعین - مواکب اربعینی - پیاده روی اربعین حسینی - حجت الاسلام والمسلمین - نماز جمعه - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مواکب اربعینی شفت قابل تقدیر است

خدمات مواکب اربعینی شفت قابل تقدیر است