مطالب مرتبط:
مفاخر فرهنگی لرستان به نسل جوان معرفی شوند + فیلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
دولت چهاردهم در حوزه منطقه ای توسعه روابط با عربستان را پیگیری کند
طرح توسعه لامپ کم مصرف در بانه زمینه اشتغال 526 نفر را فراهم کرد
پزشکیان: اولویت دولت چهاردهم توسعه همکاری با ازبکستان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 20:302024-08-31فرهنگي

شناساندن مفاخر و چهره های شاخص لرستان در توسعه فرهنگی موثر است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی در استان گفت: شناساندن مفاخر و چهره های فرهنگی استان می تواند در توسعه فرهنگی موثر باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی در استان گفت: شناساندن مفاخر و چهره های فرهنگی استان می تواند در توسعه فرهنگی موثر باشد.

اعظم روانشاد امروز، دهم شهریورماه در جلسه هییت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان با استاندار، اظهار کرد: فرهیختگان و مفاخر سرمایه های اجتماعی و ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و موجبات مباهات فرهنگ ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت های نهادها و مؤسسات فرهنگی آشنا کردن نسل جوان با آثار و اندیشه های شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار است و بدون تردید تلاش و مجاهدت در این عرصه هویت ملی را تقویت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: برگزاری بزرگداشت مفاخر به افزایش شناخت مردم نسبت به گذشتگان و چهره های برجسته استان کمک می کند و در توسعه فرهنگی اثرگذار است.

روانشاد با بیان اینکه ساخت مستند و زندگی نامه بزرگان و بزرگداشت مفاخر استان از مهم ترین اقدامات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: تاکنون چند بزرگداشت برای مفاخر استان برگزار شده است و هجدهم شهریور ماه ن


برچسب ها: فرهنگ - فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - توسعه فرهنگی - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن مفاخر و چهره های شاخص لرستان در توسعه فرهنگی موثر است

شناساندن مفاخر و چهره های شاخص لرستان در توسعه فرهنگی موثر است